Sidor

måndag 6 juni 2011

Att fem dagars ledighet kan gå så fort!
I morgon är det dags att jobba igen.
Vi har mest tagit dagarna som de kommer. I går o i dag har vi bara varit hemma. Anton har vi inte sett så mycket av. Han har nästan flyttat bort till Adam. Han har bara sovit hemma en natt på hela långa helgen!
Vi får snart ändra barnbidraget så det går till Adams mormor i stället :)
Jag tycker det är roligt att de trivs med varandra o leker så bra.
Igår var E, R o Adam här o grillade. Anton var med dom hem till oss men när de åkte hem så följde han med tillbaka igen.

Härom kvällen gjorde lilleman en vurpa på golvet när han kröp, armarna stannade men benen fortsatte så han smällde ner hela ansiktet i golvet.
Oj vad de blödde. Papperet blev illrött med en gång. Jag kände att jag började bli yr i huvudet så jag sa till Mikael att han fick ta honom. Satte mig på golvet, eller la mig, jag kommer inte ihåg. Sen vaknade jag till igen av att Mikael vrålade att jag skulle vakna. Då fattade jag ingenting. Först trodde jag att det brann eller nåt. Men när jag såg en ner blodad Isak kom jag ihåg vad som hade hänt.
Det var lite kaotiskt en stund. Anton blev jätterädd o trodde att jag skulle dö.
En sak har jag konstaterat i alla fall o de e att jag ska inte jobba inom vården.
Och jag är glad för att mikael var hemma!

Inga kommentarer: