Sidor

söndag 30 januari 2011

Utmaning...

Jag har fått en utmaning av Mima att svara på dessa frågor!

♥Hur länge har du bloggat?

Här på blogger har jag varit sen 30 november 2008. Hade en på blogg.se innan men jag tyckt inte om den. Här tycker jag allt är bra. Smidigare o göra om sidan och att ladda upp kort mm.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Har vissa som jag alltid kollar direkt när jag startar datorn, sen är det vissa som jag återkommer till med jämna mellanrum. De bloggar jag har på min läs lista här nere till vänster läser jag alltid.

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

De flesta är nog dagboksbloggar, de flesta har barn i mina egna barns ålder. Är inte så mycket för modebloggar o sånt!

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det hoppas jag att de gör!

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Vissa saker tycker jag att man ska hålla för sig självt o de närmaste!

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Jag gör det för att jag själv tycker det är kul. Sen är det ju alltid roligt när man får kommentarer!

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Mima var ju o hälsade på oss förra helgen. Sen läser jag ju bloggar av människor som jag kännt innan.


♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Det är det säkert. Man får ju tänka på vad man skriver o vad man lägger ut för kort. De kort jag lägger ut på andra personer o barn frågar jag alltid först så det är okej!

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Att folk redan vet saker som man talar om. Att man kan vara för snabb på o skriva ut det här!

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Det tror jag. Har ju hållt på i över två år. Sen går det lite i perioder, om man hinner eller inte!

Som alltid med en utmaning ska den skickad vidare!



Dessa töser vill jag utmana;

Mia, mamma Fido, Julia och Anna


Lycka till =)

Inga kommentarer: