Sidor

söndag 21 november 2010

Till min tomte i julswapen =)

Vilken strumpstorlek har du?
Jag har storlek 39


Vilken är din favoritfärg?
Oj, jag har många favoritfärger men just nu är det mycket turkos o cerist. Men svart o vitt går också hem!

Har du badkar?
Nej tyvärr. Fanns ett i huset när vi flyttade in men det skänkte vi bort till några kossor;)

Vilket är ditt älsklingsgodis?
Choklad, choklad o choklad. Men det ska vara mjölkchoklad. Inte mörk eller vit.

Vilken är din favoritdoft?
Dolce & Gabana. Light blue

Har du några allergier? Vilka?
Är lycklig över att klarat mig undan det!

Föredrar du kaffe eller te?
KAFFE!!! Tycker te luktar gott men inte dricka.

Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp?
Inte vad jag kommer på.

Har du någon hälsning till din hemliga tomte?
Älskar ljus o ljuslyktor.
Särskilt nu till jul!


Hoppas detta hjälper dig Tomten =)

Inga kommentarer: