Sidor

fredag 3 september 2010

Drikki smoothie Vete-Persika från Nestlé

Just nu är jag med i en buzzador kampanj för Drikki. Drikki är ett mjölkbaserad vete och persikodryck! Ett mellanmål som är berikat med viktiga vitaminer och mineraler.
Man kan servera den kall eller varm. Häll bara upp den i en pipmugg eller flaska.

Jag har gett Lilleman denna vid ett flertal gånger. Tycker det är väldigt smidigt att ta med om man är ute o åker. Jag brukar ge honom den i nappflaska utan att värma den! Särskilt smidigt är det då i bilen när man åker o inte har tillgång till micro. Bara hälla upp i flaskan o man kan ge den direkt!



Är du också intresserad av att bli en buzzador? Gå då in o anmäl dig. Ibland kan det ta ett tag innan man får sitt första erbjudande. även om man tackar ja till en kampanj är det inte säkert man kommer med men jag har kommit med i de flesta jag har tackat ja till!

Inga kommentarer: