Sidor

måndag 6 september 2010

Bortbjuden!

Idag blev jag bortbjuden på frukost till Emma! Så skönt o sitta o prata med nån när man äter frukost. På veckorna är det rätt ensamt o äta frukost så tyvärr blir det så att jag hoppar den. Jag har iofs Lilleman hemma men man får inte så mycket feedback av honom när man pratar med han. Mest små leende.
Hans feber verkar har gett med sig. Igår hade han drygt 38 på fm o eftermiddagen o kvällen var det inget.
I dag verkar han inte ha nån heller. Har inte kollat men han verkar inte varm iaf! Håller nu tummarna att han har frisknat till. O inga prickar än, men de kan nog komma. Får se om de e tredagars feber eller bara nåt litet virus.


Igår åkte jag iväg till Linda med lite mat och kantareller. Hade gjort lasagne dan innan o så hade jag chili con carne i frysen som jag tog med. Roligt o träffa henne o A var glad o få komma dit o leka en stund med hennes stora killar.

1 kommentar:

Emma sa...

Tack själv =) Va super mysigt! Inte var da man bjuder hem vänner på frukost.
Kram