Sidor

onsdag 11 augusti 2010

Ny mobil!

Jag har beställt en ny mobiltelefon, Den jag har nu är hel konstig. Den stänger av sig i bland. Särskilt jobbigt är det när man pratar o den stänger av sig. Det tar en stund innan den kommer igång igen!
Jag har beställt en Nokia 6700 Slide, Petrolblå.
Visst e den fin!

Jag håller mina tummar för att den ska komma idag. Men men hoppas iaf att den kommer denna vecka. Helst ville jag haft en Iphone, men har inte lust att betala 700 kronor i månaden för ett abbonemang, Och köpa en har jag inte råd med. Så får väl se om de blir billigare! Sambon har en kontakt i Usa som ev kan fixa dem därifrån. Då kostar de ca 2500 kraonor. Riktigt billigt, men hon ska kolla upp så de funkar här i Sverige.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken fin telefon! Hoppas du blir nöjd med den! :-)

Ja, 2500:- för en iPhone är ju jättebra pris! Håller tummarna för att de funkar även här i Sverige... men det borde de väl göra?!

kram Linda

Emma sa...

Åhh den är så fin !!!! Blir lite avis, jag har ju inte fått tummen ur än å beställt någon, men jag ä ju me rätt sugen på en iphone...
Kramiz