Sidor

tisdag 3 augusti 2010

6 månaders kontroll

Idag har jag varit iväg med Lilleman på 6 månaderskontroll. Allt var jättebra. Han hade gått upp 975!!! gram i vikt. Så nu väger han 7825 gram och är 70 cm lång. Inte konstigt att kläderna i storlek 62/68 är försmå =) De e dags att rensa bland hans kläder, kommer nog inte bli så mycket kvar när jag är färdig. Ska gå upp på vinden o kolla vad som finns kvar efter A. Men jag tror inte jag har kvar nåt särskilt i den storleken!
Efter BVC åkte jag o hämtade L o sen åkte hon med mig till hennes mamma som också bor här. Satt ett par timmar där o pratade. Mysigt!
I kväll har vi varit nere på Vättervallen o hjälpt till o kratta gräs. Sambon har varit där hela dagen o klippt o krattat. Var några fler där också. På måndag börjar träningarna igen o då måste gräsmattan vara fin=)

Inga kommentarer: