Sidor

onsdag 26 maj 2010

BIF-TGIF 8-8

Igår var det fotbolls match för Anton igen. Denna gången mot TGIF . Ett tidaholms lag där Antons kusin Erik är med o spelar. Roligt att de fick mötas i en match. Det var en himla spännande match. Brandstorp ledde med 5-0 i början men sen knappade de in.
Skönt att det blev oavgjort så då var ingen av dem sur.
Anton är ju ingen direkt stjärna när det gäller fotboll men han tycker det är kul. Får han bollen så sparkar han den vidare. Det är ju inte så lätt när man är 6,5 år o ser massa annat intressant utanför planen.
Tyvärr har jag inga kort från matchen igår. Min pappa hade med sig sin kamera så jag tog lite kort åt honom jag tänkte jag skulle ta sen. Men jag hade visst några sen förra veckan då de hade hemma match.
En glad pojk=)

Undra om den där bollen kommer hit snart?

1 kommentar:

Linda sa...

Det var en målrik match! Kul att den blev oavgjord så ingen behövde sura. ;-)