Sidor

måndag 10 augusti 2009

Första dagen på fritids


Idag har sonen varit första dagen på sitt nya fritids. Han var där 2 gånger förra veckan på inskolning. och i morse när pappa lämnade honom var det inga som helst problem. Så himla skönt. Nästa veckan börjar ju skolan för hanom. Tänk, min lille pojk ska börja skolan. Helt otroligt! Så snabbt tiden går. Snart e de väl dags för moped!

Nästa vecka ska jag ha semester igen. lagom start. Jobba nån vecka, ledig några dagar, jobba en vecka och vara ledig en hel vecka. Så skulle man ha det jämt. Men jag ska inte klaga. Jag är glad att jag har ett jobb. I dagens tider finns det många stackare som inte har nåt. Och på jobbet behöver vi nog inte vara oroliga. Nu snackar de om övertid.


Sonen o hunden gosar i gräset.

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, snart har vi tonåringar i målbrottet som kör runt med mopeder. ;-) Tiden går läskigt snabbt ibland och inte går den långsammare direkt när de väl börjat skolan. Tvärtom!

Fin bild på A och Astro!

Skönt att han verkar trivas bra på fritids. Han kommer nog älska förskoleklassen! Det gjorde A. Däremot tyckte han att det var långtråkigt i 1:an när de inte fick leka mer än på rasterna... ;-)