Sidor

onsdag 20 maj 2009

På kurs med kurt =)

måndag och tisdag har jag varit i Mullsjö på kurs. Det var en kurs om gruppsammarbete. Vi jobbar i grupper på mitt jobb. En grupp vid varje maskin.
Det var en väldigt givande och rolig kurs. Vi har nog konstant skrattat i 2 dagar. Vi fick plocka kort om varandra om hur vi tycker vi är som personer och så har det varit lite sammarbetslekar.
Maten har varit jättebra. Man skulle ut på sånt här minst en gång per år. Jag tycker det är bra att komma ifrån jobbet och vardagen lite.
Idag har jag tagit semester, jag och sonen ska åke på öppethus på hans skola. Han börjar ju där till hösten. Han är så förväntasfull så det finns inte ord för det.
I helgen ska vi nog åka en sväng med husvagnen, kollade lite väder nu men det såg inte så roligt ut, så det kanske slutar med att vi stannar hemma!

1 kommentar:

Emma sa...

Klart ni ska åka iväg!!!! Man behöve de ibland! Ha de så super gött! Vi sak nog me ut en sväng med nya bilen ;)

Kram Emma

Visst va kursen ett perfekt inslag i vår tråkiga arbetsmiljö!