Sidor

torsdag 7 maj 2009

Fortfarande sjuk :(

Sonen är fortfarande sjuk. Han har kräkts varje dag nu. Han åt lite korv o mos i eftermiddag men det tog inte lång stund förrän det kom upp. Han vill äta och är sugen på mycket olika saker. Men jag kan ju inte ge honom vad som helst. Nu hoppas jag på att han kan behålla det lilla han druckit så han piggnar till över helgen.
I går blev jag så himla rastlös när jag gick här hemma. Var väldigt sugen på att baka bullar men hade inga grejer till det hemma. Istället började jag röja i vårat sovrum. Blev en riktigt ordentlig storstädning. Det var välbehövligt. Nu återstår resten av huset. Idag har min sambo städat tvättstugan. Det var också välbehövligt. Våran källare är rena katastrofen emellanåt.

1 kommentar:

Emma sa...

Usch va trökit men en envis magsjuka... Vi hade ju en i våras me.. Hoppas han piggnar till snart!!

Kram Emma