Sidor

söndag 4 september 2011

Vanish

Just nu håller jag på O testar Vanish genom Buzzador. Detta var riktigt roligt. Jag hade med mig produkter o delade ut på jobbet o alla blev väldigt glada för dem. En del hade aldrig innan provat dem o några hade gjort det. En tjej blev speciellt glad... Hon hade precis fått en ny tvättmaskin o hon tvättade jättemycket nu för hon tyckte det var så roligt =)
Tycker de än så länge verkar vara en bra produkt. Eftersom jag har två pojkar som väldigt ofta smutsar ner sig är ett sånt här medel ett måste i min tvättstuga!
Jag tänkte att jag ska återkomma med ett inlägg om nån vecka för att tala om hur jag tyckt det verkat när jag haft nån riktigt rejäl fläck =)
 Jag har aldrig tidigare testat det.


Vill du också vara med i Buzzador o testa produkter? Gå då in på länken till Buzzador HÄR o registrera dig!

Inga kommentarer: