Sidor

torsdag 15 september 2011

Fina kattungar! Maine coon!

I dag har jag o Anton varit hos Inger:
Hon var hos mig för ett tag sen när jag hade ljusparty. Så vi var o lämnade ljus till henne och passade även på o titta på de söta kattungarna hon har!
Hon övertog Lindas hon katter, Wilma o Yossi. Nu är det Wilma som har fått ungar. VIlka underbart söta små liv. De var nu fyra veckor och jättenyfikna.
Hade med mig kameran o tog lite kort på dem. Inte helt lätt eftersom det var full fart på dem.

 En gul jätte söt hane.
 Nyfiken...



Anton ville nog ta med sig alla hem!


Om du är intresserad av dessa söta varelser så finns det en annons på BLOCKET här!
Inger har även en blogg där du kan följa Inger o hennes katter. Hon föder även upp Ragdolls.
Gå in till hennes blogg här eller på min blogglista till höger!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Oh så söta!