Sidor

tisdag 2 februari 2010

Tisdag

Fortfarande har det inte kommit nån liten bebis! Undrar när den har tänkt o komma. i och för sig har jag sagt att jag kan gå över ett tag men nu är jag jättenyfiken på den där lill* saken där inne. Jag har ju bara gått 5 dagar över tiden men det börjar bli tråkigt. Trodde telefonen skulle ringa hela tiden och en massa sms men det har knappt ringt någon :( Konstigt faktiskt! Men de flesta är väl uppdaterade på facebook.

Här snöar det för fullt just nu! Jag vill inte ha mera snö! Tycker det räcker nu! Igår kväll kom det nog nästan 10 cm och idagkunde det komma lika mycket. Känns inte bra ifall vi kan få bråttom när bebisen väl ska komma! Sambon tycker att den gärna kan komma på dagen. På natten ska man sova, inte föda barn! Men det kan man ju tyvärr inte välja, den kommer ju när den vill! Om man nu inte gör kejsarsnitt!

Nu var det en målare här och kollade på de rum som ska tapetseras. egentligen skulle sambon tapetsera men kostar det inte för mycket så är det lika bra att någon som kan det gör det. De är ju rätt så snabba!
Nu är alla köksskåpen på plats! Roligt att se hur det verkligen kommer att bli!

Inga kommentarer: