Sidor

söndag 14 februari 2010

Alla hjärtansdag....

Vill önska er alla en riktig skön alla hjärtansdag!

Jag har haft en riktigt bra alla hjärtansdag. Sambon fixade kaffe och smörgåsar. Och så fick jag en jättefin bukett med tulpaner! Tack snälla, Älskar dig!!!!

På förmiddagen har min kompis A med familj varit här. Vi brukar försöka träffas med jämna mellanrum men nu var det ett bra tag sen vi sågs! Hon hade paket både till A, mig och Lilleman. Och A fyllde år 15 november så det var ett tag sen!
I eftermiddag har min farbror med fru varit här. Hon hade med sig en hel kasse med fikabröd! Perfekt. Sa till sambon innan de kom att vi skulle behöva bo granne med ett konditori.
Synd bara att inte köket är klart än, är lite trångt inne i tv rummet, men folk som kommer hit får ta det som det är. Inte mycket jag kan göra åt det!

Inga kommentarer: