Sidor

tisdag 30 december 2008

Näst sista dagen på detta år....

Imorgon är det nyårsafton. Vi ska vara hemma o fira med ett par kompisar. Det blir inga fyrverkerier för våran stackars hund är jätterädd för smällare.


Igår fyllde jag ju år. 28 år. Börjar bli gammal. Av M fick jag pengar, köpte mig en ny Lap Top. Min gamla var inget bra längre. Håller på och lär mig lite om den. Av A fick jag en liten söt cerice våreld (Kalanchoe) . Av mamma och pappa fick jag en Amaryllis. Jag tycker att de är mäktiga de blommorna. Av broder me familj fick jag Dove shower creme och body lotion. Vi har ju egenligen slutat att gratulera varandra.


Denna häftiga grej fick jag av A också. Det är en nack och ryggmassör.


Vi är fortfarande förkylda, tyckte det var bättre idag men just nu vet jag inte näsan rinner o rinner o jag snyter mig var 10:e minut. Finns inget stopp. M är också förkyld fortfarande. Känns som det aldrig kommer gå över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott !