Sidor

lördag 20 december 2008

Jag har blivit utmanad.....

Jag har fått en utmaning av Linda.

Mina 6 favoritprogram:
*Prison Break ( En klar favorit har inte missat ett enda avsnitt)
*Bonde söker fru
*Fåret Shuan ( Leranimerat barnprogram som sonen kollar på)
*Room service
*Efterlyst
*Musikprogram av alla dess slag


6 saker jag gjorde igår:
*Gick upp jättetidigt
*Jobbade
*Köpte julklappar (Trodde jag var klar förra veckan)
*Nös (Säkert 100 gånger, har blivit förkyld)
*Åt på Max
*Åt en god lunch (rosmarinmarinerad kalkon med potatisgratäng)

6 favoritrestauranger:
Brukar inte gå på resturang så ofta...
*Kesones Thai resturang i Tidaholm
Det är nog den enda jag kommer på just nu.

6 saker på min önskelista:
*Nya stövlar
*Lite nya tröjor(hela garderoben är full men ändå har jag inget att ta på min:) )
*Mycket pengar
*En ny cykel (Tant cykel) köpte en för ett tags men jag tycker inte om den
*En bättre blixt till min kamera
*En ny dator ( Denna har börjat bete sig lite underligt)

Dessa skickar jag utmaningen vidare till:
Angelica
Julia
Mella

Inga kommentarer: