Sidor

söndag 25 september 2011

Fullt upp!

Denna helg har bara sprungit iväg... Som vanligt!
I fredags var Anton ledig från skolan, de var nån slags studiedag. Så vi var iväg till Sköve och Stellas lekland med min jobbarkompis o hennes son. Lan verkligen rekomendera er att åka dit. Barnen hade jätteroligt. Tom Isak tyckte det var roligt. SÅ dit kommer vi åka fler gånger. Efteråt åkte vi till Elins Esplanad, var på Cubus o hälsade på Angelica, på Apoteket o hälsade på min kompis Anna. Jag var inne på Telenor o lämnade in min Iphone. Den gick sönder i förra veckan. Rätt som det var, va den bara helt stendöd. Var även inne på Din sko o köpte ett par skor till Isak!

Igår var det full fart hela dagen också! Först på morgonen var det städdag och avslutning med Antons fotboll. Sen hem o röja lite o sen vidare till E o R. Anton skulle leka med Adam o jag o Isak busa med E o W! SÅ roligt o träffa dem. Var tyvärr alldeles för längesen! Sen for vi vidare till Angelica o Fredrik. Där åt vi god Thai mat och jättegod kladdkaka. Anton var inte med, han stannade hos Adam för ovanlighetens skull.
De är riktigt bundisar de två!

Idag har jag röjjt undan alla blommor i trädgården som skulle kastas. Har en hög kvar som jag ska bära upp på vinden. Men det får jag ta en annan dag. Var även en sväng i skogen o plockade svamp. Hittade inte så jättemycket så nu är de nog på sluttampen.

Inga kommentarer: