Sidor

lördag 10 september 2011

Förkyld

I torsdags kväll på jobbet efter matrasten började jag känna att jag skulle bli förkyld! När jag kom hem ett par timmar senare var jag genom förkyld.
I går mådde jag inget vidare. Tog det lugnt hela fm o när Isak sov la jag mig o vilade en stund också.
På eftermiddagen var vi uppe i Tidaholm en sväng. Hade några ärenden där vi var tvugna att uträtta. Bla var jag o köpte vinteskor till killarna. Till Anton hade vi ett tillgoda kvitto på Ecco skor eftersom hans gick sönder förra året. Så han fick ett par stövelliknande vinter kängor o Isak fick "vanliga" Ecco känger. Anton har ju haft de några år o jag tycker de har varit kanon bra. Isaks kostade 800 kronor men tänkte det var lika bra att köpa dem så har vi det gjort. Nu är det bara overaller kvar. Till Isak ska jag köpa Reima overall. Har fått tips om att de ska vara bra!
När vi kom hem så mådde jag inget vidare. Mikael körde bort Anton till Adam o när han kom hem igen tog han med Isak ut. Jag la mig på soffan o vilade. Senare på kvällen tog jag febern o då hade jag bara 38 men det räckte för mig! Sen låg jag på soffan o halvslumrade hela kvällen.
Idag har jag känt mig piggare. Vi har varit ute en bra stund på fm. Hämtade Anton hos Adam i eftermiddag. Kom precis lagom till maten =) . Så vi fick mat där också! Det var gott. Då behövde jag inte fundera så mycket på det idag!
Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Är väldigt snorig o täppt. Men nu känns det nästan som om det redan är på väg över! Men man ska väl inte ropa hej än.....

Inga kommentarer: