Sidor

tisdag 23 augusti 2011

Första dagarna....

Det har funkat bra med Isak på dagis de första dagarna. Han ville inte riktigt gå till nån av personalen igår först. Men E (Lindas mamma) har ju börjat jobba i köket på dagis så hon kom o hälsade o pratade o tog med honom till fönstret o vinkade o då gick det bra. Idag blev han ledsen när jag gick men det gick nog över direkt.
Antons första dagar i skolan har också funkat bra. I går var han glad när jag träffade honom på fritids (dagis o fritids ligger i samma hus) att de inte hade behövt jobbat något.
Idag hade de läst o jobbat lite.
Mina första dagar har också varit bra. Känns ju att man varit borta ett tag för jag får fråga de andra hela tiden när jag ska göra något vid maskinen. Jag var så glad innan semestern att jag nästan kunde allt. Men det kommer väl tillbaka.
Idag på fm har jag o Isak jobbat i affären en stund. Funkade bra med Isak. Han åt 2 päron, 1 äpple 1 kanelbulle o massor med godis. De e så när de e självbetjäning :)
Trodde han skulle smita ut men det gjorde han aldrig.

Nä nu dags o sova. Om det går o somna bredvid min snarkande sambo :) får väl ge honom en spark i röven så han slutar annars :)

1 kommentar:

Billiga Barnvagnar sa...

Vilken fin design du har på din blogg. Enkel och stilren. Så som jag gillar det.Undrar om det är du själv som designat den?