Sidor

söndag 27 juni 2010

Midsommarhelgen

Härligt väder kan man ju säga att det har varit denna helg o hela veckan förresten!
Jag o A var duktiga i torsdags o skurade ur poolen så vi kunde fylla den. Men när jag hade blåst upp ringen som är runt om insåg jag att det nog var hål i den!!! Så i lördags åkte M ner till rusta o köpte en ny pool. Den är lite större men eftersom A växer så gör det inget o Lilleman är ju för liten för att bada än!
På lunchen på midsommarafton bjöd vi mina föräldrar på sill o potatis. Fast jag äter ju inte sill så det blev källarrökt skinka till mig istället! Och naturligtvis jordgubbar o glass till kaffet! Jag tror A åt upp halva paketet med jordgubbar o vi andra 4 dela på den andra halvan. Snacka om galen i jordgubbar =)
På kvällen var vi hos ett par kompisar o grillade!

Grillspett med paprika o champinjoner!




Igår var vi bara hemma o tog det lugnt! Eller jag tog det lugnt o M putsade alla fönster utepå huset! Det var verkligen behövligt! Inte för jag bara satt på röven hela dagen men jag gjorde det vanliga man gör varje dag, lagade mat, plocka i diskmaskin o så vidare!

A var i poolen o badade ett par gånger. Det var nog inte så varmt för han grymtade rätt bra innan han hade dopppat sig ordentligt! M var också i och enligt hans läte när han gick i så kände jag att jag hellre satt kvar i min solstol!


Oooo vad kallt!

Inga kommentarer: