Sidor

söndag 31 januari 2010

Helgen som varit

Denna helg har varit väldigt lugn. Igår förmiddag var vi iväg till Habo en sväng. Sambon klippte sig o så var vi o handlade lite mat. På kvällen var vi i Tidaholm hos mina föräldrar och hälsade på. BB väskorna hade vi med oss i fall det skulle bli akut men inte då!

Idag har jag tagit dagen som den kommer. Sambons jobbarkompis var här en sväng o fikade. Och kollade på utbygget.
Sen fixade jag lite lunch, det blev kasslerlåda med champinjoner, broccoli, lök och riktig vispgrädde. Och till det ris. Det var himla gott!
I eftermiddag kom mina föräldrar tillbaka med sonen. Nu när han är hemma igen kommer vi väl säkert få åka iväg inatt. Men men han kan ju inte vara där hur länge som helst bara för i fall om att det skulle komma någon bebis. Den kommer väl tids nog!

3 kommentarer:

Linda sa...

Håller tummarna för att ni snart har er lilla bebis hos er! :-)

Vad gott det lät med kasslerlåda! Du får ge mig receptet sen.

Kram!

Lindsey sa...

Tack så mycket :)
aa va spännande då =) vet du vad de blir för kön? :)

Lindsey sa...

okej, men vad spännande då :) lycka till!!