Sidor

fredag 29 januari 2010

Fredag...


Idag har det varit en lugn dag. Skickade iväg sonen med bussen. Packade iordning BB väskan. Har lite kvar men det mesta och viktigaste är med.

Jag var iväg en sväng på förmiddagen till sambons jobb o fikade. Känns lite tråkigt att gå här hemma o vänta.

I eftermiddag var mina föräldrar nere o hämtade sonen, han ska vara hos dem över helgen i fall vi måste åka iväg. Då slipper vi ringa efter demo de slipper häva sig iväg. De har ju nästan 3 mil hit. Så det tar ju en stund innan de kan komma. Vi har en reserv som kan komma som bor i närheten men hon är bortrest över helgen. Och sen vet jag att det finns andra i närheten man kan ringa om det verkligen kniper!

Med byggnationen går det väldigt mycket frammåt. Allt golv i köket ,matplatsen och hallen är på plats. Nästan allt tak i köket och hallen, det saknades en skiva, så det blir klart i nästa vecka.

Idag har de satt upp nästan alla kökskåp. Roligt att se att de börjar ta form och verkligen kan se hur det kommer att se ut! Så nästa vecka kanske jag har ett nytt o fint kök!

Sånna här luckor ska vi ha! Ekerö eklucka från Marbodal.


Ikväll blir det mys med min söte sambo. Älskar dig !

1 kommentar:

Emma sa...

Åh köket kommer bli super snyggt!!!!