Sidor

söndag 11 oktober 2009

Veckan som gått....

Denna vecka har jag jobbat förmiddag. Det är skönt att vara hemma på kvällarna o umgås med sambon och sonen.
Jag har varit o hälsat på min kompis A i Tidaholm, vi brukar träffas med jämna mellanrum. Hennes dotter fyllde år i Agusti men vi har inte fått till nån träff sen dess, men bättre sent än aldrig. A har även gjort om deras kök som blivit jättefint. Det ska du vara riktigt nöjd med!!!

Jag var på mödravården i torsdags, har ju inte varit där sen inskrivningen o de var ju ett tag sen. Allt var bra. Det var bara blodvärdet som inte var helt okej... Jag visste det innan eftersom jag har slarvat med järntabletterna som jag skulle äta. Men nu ska jag försöka att ta tag i det, ska försöka att ta dem innan jag går o lägger mig så kan det ju bli en rutin.

I fredags när jag kom hem från jobbet var det full aktivitet här. Snickarna hade rest takstolarna. Sambon och min pappa var i full färd med att riva fasaden. Nu händer det verkligen saker med bygget. Vill att det ska vara färdigt snart. Men förhoppningsvis ska det vara klart i slutet av november.


Så här långt är det kommit än så länge. Uppdaterar allt eftersom det händer något. Ska försöka ta lite kort inuti hur det ser ut nu. Kommer inte alls vara sig likt...





1 kommentar:

Mikael sa...

fina kort det där måste vara proffs som tagit dom puss på dig/mikael