Sidor

tisdag 28 april 2009

Sjuk :(

Igår efter första rasten på jobbet fick jag så himla ont i magen. Inga konstigheter bara himla ont! Jag härdade ut till nästa rast och tänkte att det blir nog bättre när jag ätit. På rasten när jag satt still och tog det lugnt gick det bra men efter rasten när vi började jobba igen fick jag ont. Så efter mycket velande fram och tillbaka beslöt jag mig för att gå hem. Låg på soffan o tog det lugnt tills jag skulle gå o lägga mig men så fort jag gick upp o rörde på mig fick jag ont igen. I morse var allt bra, jag drack mitt morgon kaffe och fixade lasagne till lunch och kände ingenting. Efter jag diskat och det var dags att göra sig iordning o åka fick jag ont igen, tänkte jag skulle åka o jobba ändå men jag gav mig och stannade hemma i stället. Har haft ont till och från hela eftermiddagen. Hoppas på att jag ska kunna åka till jobbet imorgon.

Har suttit vid datorn och kollat på en lektion av kursen i Digital Bildbehandling jag går. Ligger några veckor efter så det var bra att jag kollade lite.

Har suttit o pillat lite i Phototshop också med lite gamla bilder jag hittade i datorn:



En bild från när sonen fyllde 2 år. Lika smutsig om munnen som vanligt!


Här är han sig inte alls lik!

2 kommentarer:

Linda sa...

Nä han var sig inte särskilt lik där på den sista bilden. Lille sötisen! Tänk att han redan blivit så stor!

Hoppas du snart är bättre i magen! Jag hade också skitont i magen igår, men jag vet varför. Jag har haft ont i huvudet i flera dagar och ätit lite för många Voltaren T och Ipren. Min mage gillar INTE det så det är likadant varje gång. :-(

Anna sa...

Jag skulle aldrig kunnat gissa att detta är A! Hjälp.....