Sidor

lördag 18 april 2009

Äntligen!

Igår eftermiddag var jag och sambon hos snickaren och skrev papper på våran utbyggnad. Nu känns det verkligt. Tyvärr ska de inte börja förrän efter semestern så det är ett tag till dess. Vi ska själva göra en del innan så semestern blir nog mest på hemma plan. Min pappa ska komma hit o gräva grunden och dränera framsidan. Vi ska riva tegelfasaden och ta bort tegelpannorna på taket. Och så ska allt virke som ska vara utvändigt målas. Så vi har nog att göra.

Idag ska jag få på mina sommardäck på bilen. Så skönt. Sambon är borta på sitt jobb nu och sätter på sina på hans bil och sen är det min tur.
Jag tänkte jag ska ta med mig kameran och ta lite kort på en gammal skrotbil som står där borta. Den är inte fin men det kaske kan bli lite fina kort ändå.

Inga kommentarer: