Sidor

torsdag 12 mars 2009

Kurs

Idag har jag varit på kurs på jobbet i travers och pelarkranskörning. Jätte spännande??? Nej! Men det var illa tvunget. Jag använder det nästan dagligen i jobbet och det var nya regler från arbetsmiljöverket att alla som använder det ska gå denna kursen. Den började redan kl 06.00 i morse och höll på fram till lunch. Mycket att anteckna och komma ihåg. Vi hade även lite praktiska övningar och slutade med ett prov på 45 frågor. Fick inte reda på idag hur det gick men en del frågor var rätt så lätta och så fick man ha med sig anteckningarna.

Sambon och sonen har varit hemma idag för dagis var stängt. Det är stängt 2 gånger / år. Va lite jobbigt för mig i morse att gå upp när jag visste att de fick sovmorgon.

4 kommentarer:

Linda sa...

Kan tänka mig att det lockade mer att få ligga kvar i sängen än att åka iväg på kurs! ;-)

kram Linda

Emma sa...

Va kul med lite kurs, å lite avbrott i jobbandet!

Har ju glömt bort att svara på din fråga.. Klart du kan få "hyra" mig till lite sömnad sen!

KRAM

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad spännande med kurs men orättvist att inte du oxå fick sovmorgon ;)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Han blev 7 veckor i onsdags. Tiden går så fruktansvärt fort!!