Sidor

söndag 31 juli 2011

Släktträff

I går var vi i väg hela dan på släktträff! Det var på mammas sida, de de utgick ifrån var min mormors farmor o farfar! Var roligt o träffa släkt man aldrig träffat innan. De var ju på väldigt långt håll en del av dem.
Jag är i fjärde generationen efter dem o mina barn femte!
Här ser ni hela släktträdet! Den röda grenen tillhör jag. Det är mormors pappa Elias. Och min mormor hette Ruth!  Kanske nån av er som läser här som också tilllhör detta träd!

 Det gick jättebra att ha med Isak. Han var näst minst av alla som var med. Den äldste var 89 år!
 Kusin Lisa hade gjort sig fin för dagen =) Med läppstift o nagellack!
Isak är ute o går med min morbrors fru!
Isak och hans morfar! 

Anton o de andra har jag inga kort på! Anton o Kusin Erik träffade en kompis! Så de såg vi inte så mycket av! 

Inga kommentarer: