Sidor

onsdag 25 maj 2011

Buzzador, Tassimo

I går fick jag ett erbjudande från buzzador om att få buzza en Tassimo kaffemaskin.
Har länge velat ha en sån men inte riktigt tyckt att jag har råd! Nu fick man den ju inte utan man får köpa den till rabbaterat pris. Och så är det inte säkert att man kommer med i kampanjen. De gör ju flera urval. Men nu håller jag tummarna hårt för att jag ska komma med i denna kampanj!

Vet inte vilken färg man får eller om man helt enkelt får välja!

Vill du också vara med i buzzador? Gå då in HÄR o registrera dig.
Som buzzador får man anmäla sig till olika kampanjer. Oftast är det gratis kampanjer som inte kostar något. Sen får man hem varuprover som man själv ska testa o dela ut till vänner o bekanta. Som också får prova dem. Ibland är det tävlingar kopplade till kampanjer. Som tex bildtävlingar där du skickar in bilder från när du buzzat!
Jag tycker du ska anmäla dig om du inte redan är med. Det kan ta ett tag innan man kommer med i en kampanj. Men ge inte upp. Även om du tackar nej till kampanjer så har du chans o komma med i andra som du vill vara med i. Det är ju inte alltid som man vill prova något.

1 kommentar:

TerraCycle Sverige sa...

Hej Malin!

En annan sak som är jättebra med Tassimos kaffemaskiner är att de ingår i TerraCycles insamlingsprogram! Skickar du in dina använda kaffekapslar till oss, återvinner och upcycklar vi dem! Du blir mer miljövänlig samtidigt som du får välgörenhetspoäng att skänka till olika välgörenhetsorganisationer, toppen va! Kolla in www.terracycle.se eller www.facebook.com/TerraCycle.SE för mer information eller kontakta mig via e-mail!

/Jakob på TerraCycle Sverige