Sidor

söndag 26 september 2010

Fort gick det...

Denna helg har verkligen bara rusat i väg!
I fredags hade vi en värderingsman här. Vi måste ju ha en värdering för att vi ska kunna skriva lånen på banken. Allt är ju nästan färdigt nu. Lite saker återstår men i helheten är det väl klart! Han var inte 100% säker på vad han skulle värdera det i men han hade ett ungefär. Och det var en bra bit över vad vi trodde! Roligt att vi lyckats med vårat hus!
I lördags var en dag de var full fart hela dagen. Först var det höststädning på Vättervallen, sen skulle Anton på kalas, jag skulle till Habo på klädbytardag med Linda sen skulle Antons hämtas igen och på kvällen skulle jag på ett fotouppdrag! Var rätt så trött när kvällen kom!
Idag har jag knappt varit utanför dörren, de har varit så grått o tråkigt väder. Mina föräldrar har varit här en sväng. Jag har hunnit med en hel del saker med.

Inga kommentarer: