Sidor

tisdag 15 juni 2010

Andra dagen på sommarlovet...

Nu e det andra dagen på A:s första sommarlov! Igår fick han åka till pappas jobb en sväng medans jag o Lilleman åkte till vårdcentralen. Jag har fått ont i min tå o har haft det ett tag men nu yckte jag det var lika bra att kolla upp vad det kunde vara. Doktorn visste inte vad det var men jag ska tvätta med alsolsprit och undvika de skor som klämmer på den tån. Blir det inte bättre inom ett par veckor ska jag återkomma.

På eftermiddagen hjälpte han mig att laga lunch den blev lite försenad men det var det värt för gott blev det. Vi gjorde stekta färska potatisar och bonkad panerad snitzel o bea sås! Han åt som en galning så han tyckte om det. Han har haft svårt för att äta kött förut men han börjar lära sig det!

På kvällen hade han fotbollsträning. Jag o Lilleman följde med ner också. Tyvärr kom det lite regn men inte jättemycket.


Idag är A hos en klasskompis o leker. Han skulle ha med sig badshorts och vattengevär så de kunde ha vattenkrig. Kankse inte jättevarmt idag men solen skiner ju iaf =)

Lilleman ligger ute i sin vagn o sover o jag funderar på att bege mig ut till vedskjulet o stapla lite ved. Tycker inte det är så väldigt roligt men det ska ju göras! Och så kanske jag får lite pluspoäng hos sambon =)

Inga kommentarer: