Sidor

torsdag 27 maj 2010

Lovefilm

Jag är med i något som heter Buzzador. Där får man var med i olika kampanjer o testa olika produkter och tjänster. Den kampanj jag är med nu är genom Lovefilm.
Man går in på deras sida o registrerar sig o kollar vilka filmer man är intresserad av. Man lägger upp dem på sin filmlista o så skickar de hem dem till dig. Jättesmidigt! Jag fick hem mina 2 första filmer iförrgår. Alvin o gänget 2 och Patrick 1,5.
Är du intresserad av att testa Lovefilm kan du gå in på deras sida o registrera dig, o skriv in presentkod FILM05 så får du prova 4 filmer gratis i en månad!


Är du även intresserad av att bli en Buzzador? Då kan du gå in o registrera dig HÄR!
Ange malin.mikael som tipsare!
Att vara en Buzzador kan vara roligt. Jag är nu med i min andra kampanj. Tog ett tag innan jag fick vara med om det men det beror hur man har det i sina uppgifter, det vill ju till att det är en produkt som passar. De kan ju tex inte ge Asta 80 år en kampanj om barnmat tex =)

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej lilla gumman!
Hade nästan glömt av att du har en blogg! Vet inte när jag var här inne sist!
Ville lämna ett avtryck och säga hej nu när jag ändå är här! Hoppas allt är bra. Lille Isak växer och gör framsteg för var dag och Anton verkar vara en mycket hjälpsam storebror:) Jag är hemma idag. Lisa är inte riktigt pigg än och jag har varit liggande i helgen med feber och kräksjuka. Nu får vi hålla tummarna att Tobbe klarar sig. Är ju inte direkt det optimala att ligga och spy efter en operation...:/ Ha det nu så bra så hörs vi! Många kramar till er alla! PS: Lisa sitter här i mitt knä och ska bara titta "mea" på Anton ocn "bebsen":)