Sidor

fredag 4 december 2009

Sjuk son!

De ringde från skolan på förmiddagen o sa att sonen inte var pigg. Han var ledsen o sa att han hade ont i hela kroppen. Så det var bara till att gå o hämta han. När vi kom hem la han sig i min säng o kollade på tv. Jag gick in o la mig hos han me och somnade. Så när sambon kom hem låg vi o snarkade båda två.
Jag tog febern på han för en liten stund sen o då hade 39. Så det blir en lugn hemma helg. Skönt men samtidigt inte. Alltid roligt att hitta på nåt på helgen. I morgon är det julmarknad i Tidaholm, brukar inte vara så mycket att ha men en tradition att åka dit.
Nu sover han igen sonen. Han har sovit från o till sen vi kom hem. Och det är ett bevis på att han verkligen inte är pigg. Får hoppas att han piggnar till tills på måndag.

1 kommentar:

Josefine - Mamma till en ängel sa...

Hej och tack för din kommentar på min blogg. Är roligt med nya besökare och speciellt om de stannar kvar. :D

Vad tråkigt med sjuka barn. Men grattis till kommande nytillskott. ör jag antar att babystrology´n betyder just det. :D