Sidor

tisdag 22 december 2009

Det börjar närma sig!

Nu e det inte många dagar kvar till jul. Har slagit in lite julklappar idag men har några kvar att slå in. Roligt precis när man börjar men efter några stycken börjar det bli tråkigt! I morgon ska jag plocka fram alla tomtar mm. Jag fick en jättefin julby av min underbare sambo när sonen föddes. Ska fixa ett kort på den imorgon när den är tänd. Den e jätte fin.
Nu e det inte länge kvar till bebisen kommer heller! Lite drygt en månad. Men sen vet man ju aldrig riktigt när den behagar komma. Bara jag lyckas komma över nyår är jag nöjd. Eftersom jag själv fyller år den 29 december vet jag ju hur det e o fylla år så sent o vara yngst i klassen. Jag var ju inte det när jag gick i skolan, Vi var 3 stycken som fyllde i rad. 28:e 29:e o 30:e, så jag var näst yngst.

Med husbygget går det inget bra för tillfället. Det har nog stått still i 4 veckor nu. Vi har pratat med chefen flera gånger o då säger han att de ska komma nästa dag. Så har det hållt på i några veckor nu. Ska ladda tänkte jag o ringa till honom en dag o försöka förklara för honom att det vore bra om det var klart till den lille kommer. Men det skiter väl han i! O nu känns det som om det inte kommer att vara så!

Inga kommentarer: