Sidor

torsdag 26 november 2009

Julklappstankar...

Sitter o funderar på vad man ska köpa till alla i julklapp. Sonen är nog klart till, men sen e det ju alla andra. Syskonbarn, syskon och föräldrar. Vi har ju egentligen slutat att byta julklappar mellan oss vuxna men eftersom alla köper till sonen får ju vi köpa nåt till dem tillbaka! Får ta o försöka att ta tag i det nästa helg , denna helgen har vi andra saker planerade.

Idag har jag bakat en kladdkaka som jag ska bjuda mina arbetskompisar på, det brukar vara uppskattat att ha med något fika emellanåt. Kladdkaka är nåt som jag är väldigt förtjust i.

I morgon kväll ska sonen ha barn kalas för sina skolkamrater. 10 pojkar. Ojojoj, hur kommer detta gå? Vet i och för sig inte om alla kommer men de har ikväll på sig att anmäla sig. Än så länge är det 4 stycken anmälda.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej hej,
Imorgon träder vi in i julens månad, december.

Nu kikar väl in på min blogg där det börjar en adventskalender i morgon, men nya vinster varje dag.

Jätte enkelt att delta.

Ses vi?

Må så gott

Mvh Camilla, En mammas dagbok (emring.blogspot.com)