Sidor

lördag 25 juli 2009

Lille knorren säger hej!!!


Detta lille underverk ska komma till oss i slutet på Januari. Var på NUPP ultraljud i torsdags och allt såg bra ut.
Jag är nu i v 13 och har väl mått bättre. Mår väldigt illa emellanåt och det börjar bli bättre. Men jag måste få mat snabbt när jag börjar bli hungrig. Jag äter inte så mycket, jag äter nog mycket mindre nu än jag gjorde innan.
Ska bli himla roligt med en bebis här i huset igen, det är ju nästan 6 år sedan A föddes så man får ju börja om med allt från början. Han är jätteglad över att bli storebror och talar om för alla att han ska få en lillasyster i januari. Vi har inte tagit reda på könet och ska nog inte göra det heller!
Vill samtidigt passa på att gratulera min kompis L som också är gravid och vi har faktiskt fått samma BF dag!

6 kommentarer:

Linda sa...

Så söt lilla knorren är! :-)

Det är verkligen häftigt och roligt att vi har samma bf-datum!

Ses sen. Adam tjatar ihjäl sig efter Anton! ;-)

kram!

Emma sa...

ÅHHHH GRATTIS!!!!!!!!!
VA kul för er!!! Å Anton kommer säkerligen att bli en super stolt storebror!!!

Kram Emma

malinj80 sa...

Tack Emma!
Han ser med spänning fram emot det.

Angelica sa...

Eh what!!! GRATTIS!! hade ingen aning!! vad skoj att jag ska bli faster igen!! Puss på er!

Susanne Sjöström sa...

Grattis Grattis!!! Vad roligt att det kommer en till i familjen. Hoppas du får må bra under tiden.
Kramar till er alla. "Faster Susanne"

Åza Holm sa...

Grattis vad kul!! Får titta förbi när vi kör till tidaholm någon dag=)... Kramar från Åza