Sidor

tisdag 28 juli 2009

Grattis min älskling!

Idag fyller min söte sambo år. Jag o sonen väckte han i morse klockan 06.30 innan jag åkte till jobbet. Av sonen fick han ett halsband och av mig fick han pengar.

I morse när jag kom till jobbet tog jag en kopp kaffe och en smörgås. Åt ett par tuggor på smörgåsen sen tyckte jag det var nåt konstigt som hände i min ena tand och jag hade nåt hårt i munnen. Min ena tand hade gått sönder, och de var ingen liten bit heller.
Så det var bara att ringa tandläkaren när de öppnade. Jag fick en tid på torsdag. Hoppas bara att det inte kostar för mycket att laga den! Finns ju roligare saker att lägga pengarna på.

2 kommentarer:

Mikael sa...

tack för mina presenter //mikael

Linda sa...

Fy vad surt att bita sönder en tand! :-( Håller tummarna för att det inte blir alltför dyrt hos tandläkaren.

kram!