Sidor

tisdag 6 juli 2010

Premiär.

Idag har Lilleman invigt matstolen. Han har suttit i babysittern innan när jag matat honom men nu tyckte jag att de var dags! Det var inte lätt o mata honom för huvudet for runt som en proppeller så de blev mat lite varstans. Blandannat i näsan =)
Han har även suttit i babysittern på golvet bredvid oss när vi har ätit men de sista har han inte riktigt varit nöjd med det. Så fort man satt honom iknät har han blivit jättenöjd. Idag när vi åt kvällsmat fick han sitta i stolen o var nöjd hela tiden!

Vi har varit i väg en sväng till Hjo i kväll. Jag var tvungen o köpa ersättning till Lilleman för jag tog det sista igår kväll o får han inte det vid åtta tiden går världen under. Vi var inne en sväng på hem o hobby. köpte lite smågrejer. Bland annat två tavlor jag har tittat på förut, men när vi kom hem visste vi inte vart vi skulle sätta dem. Jag får kolla i morgon. Ångrar att jag inte köpte väggorden jag tittade. Men jag får väl åka dit snart igen =())

Inga kommentarer: