Sidor

fredag 26 mars 2010

Läkar besök

I går var jag i väg med Lilleman på läkarbesök. Allt var bra och han hade gått upp i vikt som han skulle! Han vägde nu 4880 gram och var 58,5 cm lång. Han hade gått upp 1 kg på 5 veckor!!!
Kollade storebrors vikt i hans bok. Han vägde 6265 gram !!! Att han måste varit rund o go =) Har inga minnen av att han var rund så tidigt, kommer ihåg att han var det senare men det kan hända att jag minns fel. Ska kolla om jag har något kort på han vid den åldern.
Efter Bvc åkte jag hem till en jobbarkompis, och skulle fikat. Men vad jag bedrog mig, hon hade fixat lunch istället!!! Hon hade gjort vårrullar, kycklinggryta och ris. Hon är från Fillipinien så hon kan det där med sån mat. Hon har tjatat o tjatat om sina vårrullar men jag har aldrig fått smaka på dem men nu så ! O vad goda de var! Mmmm....
Fick även med mig några stycken hem till sambon.

I eftermiddag ska vi åka iväg till Jönköping och IKEA!!!! Har en del saker att handla där, Nämligen gardinstänger, ev överkast, grytor,påslakan och gardiner. Hittar säkert en hel del annat också!

Inga kommentarer: