Sidor

tisdag 15 december 2009

Snö....


Igår o idag har det snöat. Nu börjar man få lite mer julstämning. Det blir ju ljusare ute också.

Och enligt diverse nyhetssidor jag tittat på så verkar det som om det kommer ligga kvar till jul. Men det är ju över en vecka kvar till julafton så de hinner ju ändra prognoserna tills dess.

Här e julgranen klädd så nu e det bara tomtarna som ska få komma fram ur sina lådor.

Julskinkan griljerade jag i söndags, vi tänkte att det var lika bra eftersom vi fortfarande jobbar o då kan vi ha det till pålägg på mackorna!


I söndags var vi på julbord med sambons jobb. Det var himla gott! Det var inte så stort men jag tyckte det var helt okej o inget av det jag tog var äckligt. Godast var nog chokladpuddingen!


I eftermiddag har jag varit på mvc. Allt var bra. Hade lite dåligt blodvärde men det beror på att jag inte alltid tar mina järntabletter. Jag har slarvat en hel del med dem de sista.

Hjärtljuden låg på 148 slag sist var de 130.

Efter mvc åkte vi till Briljanten o fikade med en jobbar kompis o hennes pojk. Vi har det som standard nu när jag är i Habo. Mysigt att gå o fika.

Inga kommentarer: