Sidor

måndag 23 november 2009

Anton 6 år

Har varit lite dåligt med inlägg här. Det har hänt en del sen sist.
Sonen har fyllt år och vi har haft kalas.





Det var pappa som fick bygga ihop denna lastbilar. Det tog bara 10 timmar!!!


Han fick mycket fina saker. Bla lite grejer till hans rum och massor med leksaker.


Vi har varit o bestämt tapeter till rummen i utbyggnaden. Det blev faktiskt många fina och framför allt sånna som jag verkligen vill ha. Nu längtar jag så in i den på att det ska vara klart. Hade hoppats att det skulle vara klart innan jul men så ser det inte ut just nu. Förhoppningsvis blir det klart till bebisen kommer.


Vi har även varit o kollat på köksmöbler, Hittade ett bord o stolar på Mio för 9000 kronor och ett nästan likadant på Bergmans möbler för 15500!!! Undra vilket vi väljer ;)


Det har även hänt tråkiga saker. Min kompis har fått ett tråkigt besked. Hon är gravid som jag. Vi har samma beräknade datum. Nu har hon fått bröstcancer. Jag är så ledsen för hennes skull och tänker på henne och hennes familj för att behandlingarna ska gå bra. Har gråtit många tårar för henne. Vill göra så mycket för henne men hoppas hon ber om hjälp när de behöver det och att hon ringer när hon behöver prata. Jag finns här för dig L!!!


Inga kommentarer: