Sidor

söndag 21 augusti 2011

Bio

Igår fm var jag på styrelsemöte med fotbollsklubben här i Brandstorp. Så de var bara att ställa klockan eftersom sovmorgon har blivit en vana i detta huset nu i sommar.
Tyvärr var vi bara 3 av 7 i styrelsen där.
En visste vi inte skulle komma men var de andra var vet i sjutton! Dåligt p inte höra av sig iaf!

När jag kom hem kom vi på att vi skulle åka på bio med anton. Hade lovat vi skulle se Bilar2 i sommar! Han blev jätte glad när vi talade om det! Isak var hos min bror o hans fru. Han har ju inte varit bortlämnad så mycket. Han har ju iofs varit på dagis nu men det gick i af bra! Han var ledsen när vi stängde dörren men hade gått över lika snabbt!
Vi såg filmen i 3D, tyckte inte det var så många effekter i den men själva filmen var väldigt bra! En film jag kan rekomenderar!
Jag tycker det är roligt o göra nåt själva med anton ibland. Ofta blir han i andra hand sen lillebror föddes eftersom han behöver hjälp med mycket o anton klarar ju det mesta själv nu!

I morgon börjar vardagen igen! Fy sjutton va dessa veckor gått fort. Lite smått ångest har man men inget man kan göra nåt åt. Som tur är har jag en hel del dagar kvar på Isak så jag kan ta lite vid jul o flera somrar framöver!

Inga kommentarer: