Sidor

torsdag 26 augusti 2010

Så söta

Hittade dessa söta tofflor när jag kikade runt lite!
Skulle vilja ha ett par till Lilleman. Tror de skulle vara bra som skor nu på hösten för med bara sockar blir det lite kallt =)
De finns att köpa på nätet på Bobux
På lördag öppnar det även en ny butik i Tidaholm. Vilmas hus. Verkar ha mycket roliga saker de har även de här söta tofflorna!

Jag har lagt till en extra sida här på bloggen! Den heter Önskelistor. Du hittar den längst upp!
Tänkte det kan vara bra att skriva upp saker barnen önskar sig i julklapp o födelsedagspresent!
Finns lite saker än så länge. Kommer fylla på det efterhand. A kommer ju hela tiden på att han "behöver" saker när vi är i någon affär. Så jag tänkte att det är bra att skriva upp det så kommer man ihåg när de fyller år sen!

1 kommentar:

Julia sa...

hej malin!
vi hade inte drulleförsäkring hemma. Men på söndag ska jag till media markt o köpa det nya objektivet, ska även titta då vad det är för fel på det gamla objektivet och vad det kostar och laga. Hör av mig efter det :) KRAM! hälsa de andra!