Sidor

torsdag 28 januari 2010

Lurade!

Igår kväll var vi hos våra kompisar L & L! Hon och jag hade ju samma BF på våra bebisar men deras son E föddes med kejsarsnitt den 4 december!
Vi kom på att vi kunde lura lite folk att vi redan hade fått också. Så vi tog ett kort o så la jag ut det på facebook. Oj vad många det var som gick på det. Jag skrev ingenting utan lade bara ut kortet. Men i dag fick jag förklara mig. Hoppas de inte blev arga på mig bara!

Idag är det den beräknade födelsedagen för bebis! Har inga direkta känningar så den håller sig nog kvar där inne nån dag till! Läste någonstans att det endast är 5 procent som föder på beräknad födelsedag så chanserna är väl inte så stora att den ska komma idag!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas att bebisen tittar ut snart, dom sista dagarna brukar vara lite dryga tyckte jag iallafall. Trevlig helg!

susanna sa...

På måndag åker jag till vancouver för att jobba som volontär på vinter-os, på bloggen kan du följa mitt äventyr! =)